„Su hind on liiga kallis!” Mida sa tunned, kui sulle järjekordselt seda näkku öeldakse? Luba, ma pakun: „Koonerdajast tõbras… jälle hakkab peale…ma ei suuda enam kuulata seda… jälle ma pean …
Kui klient ütleb sulle vastuväite su toote või teenuse kohta, oskad sa aru saada, mis see tegelikkuses on: kas see on tõeline küsimus ja mure, millele tuleks leida mingi lahendus, …
Sa võitled oma konkurentidega, neil on odavamad hinnad? Jah, ma saan pidevalt küsimusi stiilis ” Meie konkurentidel on palju parem müüa! Nendel on pidevalt madalamad hinnad ja lisaks on paremad tooted, …
Oletame, et sa oled teinud müügiesitluse ja pakkunud kliendile oma teenust – toodet ning andnud ka allahindluse. Klient ütleb sulle siiski: “Su hind on liiga kõrge!” Mis juhtub? Tormad kontorisse …
Kui tihti sa saad meilile hinnapäringuid? Kas tuleb päevas üks või rohkem? Ok, mis iganes, loodetavasti ikka tuleb- ja hea on, et tuleb. Hullem oleks, kui su kontoris- arvutis valitseks täielik …
Sain eile ühe järjekordse tüüpilise müügikõne kelleltki naisterahvalt. Kõne nägi välja selline: „Tere!. Kas ma räägin Müügitreeningute Keskusega?“ (üks mu juriidiline keha) „Jah, räägite küll.“ „Helistan teile firmast XYZ . …
Mis sa arvad: kas kergem on ära öelda ühele inimesele või mitmele? Arvad, et mitmele on raskem ära öelda? Sul on õigus. Kuidas sellest teadmisest võiks su müügitehingute sulgemisreitingus kasu …