Müük ei ole hinnasõda, kuigi esmapilgul võib see nii tunduda. Kui sa oled relvastatud ainult hinnaga, siis oled sa odav. Ja sa tead, mis juhtub odavatega? Neid kasutatakse ära ja …
Palju müüke jääb tegemata, kuna müügiinimesed ei suuda vastuväidetest üle saada. Nad punnitavad ja kangutavad, vaidlevad või siis vastupidi, ei oska üldse midagi asjalikku kosta. Vastuväidetega tegelemine on justkui suur …
Edasilükkamise võivad hävitada su müügi. Üks võimalus edasilükkamiste hävitamiseks on panna oma pakkumisele ajaline piirang. Siin on lugu, kuidas mu õpilane seda kasutas.
Klient küsib allahindlust ja sa teed seda ning loodad, et tehing on toimunud – kuid peale seda ütleb ta, et siiski praegu ei otsusta. Ja et vaatab ka konkurentide pakkumisi. …
Hinna üle vaidlemine on ärimaailmas igapäevane draama – kliendid peavad su hindu liiga kalliks ja konkurendid teevad odavamaid pakkumisi, et su kliente endale võita. Sageli ei ole aga paljud hinnavastuväited …
Kliendipoolne väide su hinna osas ei pruugi alati tähendada seda, et ta seda kalliks peab. Kõige vääram tegu on tormata kohe hinda alandama. Mida aga teha kui klient väidab, et …
Sa saad hulgaliselt vastuväiteid ja kliendid käituvad üleolevalt? Kas sa saaksid midagi selle jaoks teha? Käsitlen selles loos peamisi müügitakistusi ja annan sulle nõu, mida teha.