Müük ei ole hinnasõda, kuigi esmapilgul võib see nii tunduda. Kui sa oled relvastatud ainult hinnaga, siis oled sa odav. Ja sa tead, mis juhtub odavatega? Neid kasutatakse ära ja …
Eesti müügi suurim häda: tehingud jäävad rippuma ja neid ei tooda ära. Vahendid on olematud ja kliendile tagasi helistamise mõte tundub sama jube nagu hambaarstile tarkusehammaste eemaldamisele minek. Ah et …
Minuga võttis viimati ühendust üks tarkvaralahenduse müüja. Istusime koos üle tunni, rääkisime mu vajadustest, lahendustest, võimalustest. Tüüp oli asjalik – tundus, et saab aru, mida ma vajan, ja tegi isegi …
Kuidas müüa sellises olukorras, nagu me praegu oleme, kus kogu maailm on suletud? Kuidas säilitada motivatsiooni ja mida üldse teha, kui kogu olukord tundub päev – päevalt üha mustem? See …
Ebatraditsiooniliste müügitehnikate loomine on põnev ja äärmiselt väljakutsete rohke tegevus. Seni oled selgitanud asju ehk traditsioonilisel meetodil, püüdes kliente veenda argumentide ja sõnadega. Mina soovitan sul hakata kasutama erinevaid esemeid, …
Kas mõni su klient käitub vahel kõrgilt ja nipsakalt? Oled sul selletõttu vahel närvid krussi läinud kui su telefonikõne peale sind kuu tahaküljele puravikke korjama saadetakse? Kui sa oled olnud …
B2B müügi puhul on tihti olukord, kus sinu ostumasinatest kliendid ei osta tooteid emotsiooni põhjal. Nad ostavad ratsionaalselt, kaalutletult, nende põhiliseks kriteeriumiks on tihti hind. Kes on selliste klientide kõige …