Kuidas müüa sellises olukorras, nagu me praegu oleme, kus kogu maailm on suletud? Kuidas säilitada motivatsiooni ja mida üldse teha, kui kogu olukord tundub päev – päevalt üha mustem? See …
Ebatraditsiooniliste müügitehnikate loomine on põnev ja äärmiselt väljakutsete rohke tegevus. Seni oled selgitanud asju ehk traditsioonilisel meetodil, püüdes kliente veenda argumentide ja sõnadega. Mina soovitan sul hakata kasutama erinevaid esemeid, …
Kas mõni su klient käitub vahel kõrgilt ja nipsakalt? Oled sul selletõttu vahel närvid krussi läinud kui su telefonikõne peale sind kuu tahaküljele puravikke korjama saadetakse? Kui sa oled olnud …
B2B müügi puhul on tihti olukord, kus sinu ostumasinatest kliendid ei osta tooteid emotsiooni põhjal. Nad ostavad ratsionaalselt, kaalutletult, nende põhiliseks kriteeriumiks on tihti hind. Kes on selliste klientide kõige …
“Jah” on eesti keeles kõige võimsam sõna. Just nimelt, kõige võimsam sõna, kuna selles on tohutu energia. Ei usu? Kujuta ette kui kõik inimesed ütleksid kõikidele sinu soovidele jah? Sa …
Oletame, et sul on õnnestunud kliendiga kokkusaamine kokku leppida ja ta on valmis sinuga kohtuma. Super! Kui kõik asjad hästi lähevad, on tehing sinu ja raha tuleb! Aga minu praktika …
Edasilükkamise võivad hävitada su müügi. Üks võimalus edasilükkamiste hävitamiseks on panna oma pakkumisele ajaline piirang. Siin on lugu, kuidas mu õpilane seda kasutas.