Paljud müügimehed panevad täiega puusse, ignoreerides peres olulist otsustajat- naist. Just naine on sageli see, kes ütleb lõpliku sõna ostude osas. Oled naine ja oled seda ise kogenud? Kindlasti. Tuleb …
“Miks te võiksite meie toodet osta? Sest see ei ole kvaliteetne. Paljud meie kliendid, kes on selle ostnud, on väitnud, et see on täielik s.tt. Ja see ongi põhjus, miks …
Ka need kliendid, kes on valmis ostma, vajavad sagedasti meiepoolset tõuget selleks. Miks? Põhjuseid on mitmeid: laiskus, otsustusvõimetus, valikute rohkus, soov mitte langetada kiireid otsuseid, hirm sattuda finantsraskustesse, majandusega seotud hirmud jne. …
Avad meili, seal on päring. Isegi päris suur päring. Kõik tundub klappivat – vaja ainult pakkumine saata! Pole probleemi, eks? On probleem! Sest võitva pakkumise kirjutamine on suur kunst. Sa …
“Nad ei osta ju! Nad ei vasta pealegi mu kõnedele! Müüa on nii raske… Oeh, ma loodan, et ma saan see kuu ikka oma plaani täis……” Enamus müügiinimesi tegutseb iga …
Sa tunned, et su hinnad on kõrged ja raske on müüa? Kui leiad, et hindu peaks langetama, siis tee seda oma omanikeringis või põhjenda tegevjuhile, miks ühele või teisele kliendile …
Sa võitled oma konkurentidega ja tunned vahel, et nende tooted on paremad? Ma ei tea, kuidas Sinul, kuid ma saan pidevalt küsimusi stiilis „mu konkurendil on palju parem toode”, “nendel …