Vaadates viimaste aegade sündmusi, siis tundub, et me oleme sisenemas täiesti uude ajajärku. Finantskriis on mõjutamas kogu maailma, rääkimata pisikesest Eestist ja kuidas ning millal see lõpeb, ei oska keegi …
Suheldes juhtidega, tuleb viimasel ajal sagedasti teemaks müügiinimeste hoiak tänase raske turuolukorra tingimustes. Tundub, et peale buumi on üha keerulisem hoida müügitiimides meelsust üleval: alles eile käis paljudes sektorites müügitegevus …
Selleks et meie kliendid meilt ostaksid, tuleb meil motiveerida neid seda tegema. Lihtne ja elementaarne, eksju? Mis tekitaks kliendis motivatsiooni? Kas kasusaamisesoov või kaotusehirm? Vastus: mõlemad! Kumb on tugevam motivaator? …
Kui sa oled ettevõtte juht või omanik, siis su müügitiimi tulemused väidetava majanduslanguse paistel sind ilmselt õnnelikuks ei tee. Müügiosakond toob müügitulemuste langemise põhjenduseks seda, et kliendid lükkavad majanduslanguse hirmus …
Turunduses on palju räägitud eristumisest. Eristumine on tänapäeva ülepakkumises möödapääsmatu kui sa tahad olla edukam kui konkurendid. Huvitav on aga see, et müük on jäänud vaeslapse osasse- müügiteooriad ei käsitle …
Millal sa kogesid viimati kehva teenindust? Eile? Täna? Ma usun, et me kogeme seda pidevalt ja see on muutunud nii harjumuspäraseks, et me ei pane seda tähelegi. Kehv teenindus ei …
Püsikliendid on meie leib. Nemad on ja nad tulevad tagasi, soovitades meid teistele. Kuna ma pole ammu sel teemal kirjutanud, siis annan Sulle pisut inspiratsiooni oma klienditeeninduse taseme tõstmiseks, millest …