Ebatraditsioonilisem kirjalik pakkumine

Turunduses on palju räägitud eristumisest. Eristumine on tänapäeva ülepakkumises möödapääsmatu kui sa tahad olla edukam kui konkurendid. Huvitav on aga see, et müük on jäänud vaeslapse osasse- müügiteooriad ei käsitle …

Kui asjad lähevad nihu

Millal sa kogesid viimati kehva teenindust? Eile? Täna? Ma usun, et me kogeme seda pidevalt ja see on muutunud nii harjumuspäraseks, et me ei pane seda tähelegi. Kehv teenindus ei …

Mine aasta alguses täispanga peale

Müügiosakondades valitseb praegu samasugune meeleolu nagu tavaliselt suvel:  müügiinimesed mõtlevad, et kõik on puhkusel ja ei tee kõnesid. Milleks tülitada kliente kui esiteks, on aasta algus ja neil on mõtted …

Parem teha midagi kui mittemidagi

parem teha midagi kui mittemidagiPraegune olukord on paljusid müügiinimesi halvanud. Kliendi tõmbavad kulusid kokku, nad lükkavad asju edasi ja äraütlemisi tuleb rohkem kui kunagi varem. Need müügimehed, kes on siiani …