Müügitiimi motiveerimine majanduslanguses

Suheldes juhtidega, tuleb viimasel ajal sagedasti teemaks müügiinimeste hoiak tänase raske turuolukorra tingimustes. Tundub, et peale buumi on üha keerulisem hoida müügitiimides meelsust üleval: alles eile käis paljudes sektorites müügitegevus …

Hundikoer hammustab sind tagumikust!

Selleks et meie kliendid meilt ostaksid, tuleb meil motiveerida neid seda tegema. Lihtne ja elementaarne, eksju? Mis tekitaks kliendis motivatsiooni? Kas kasusaamisesoov või kaotusehirm? Vastus: mõlemad! Kumb on tugevam motivaator? …

Müügijuhtimine rasketel aegadel

Kui sa oled ettevõtte juht või omanik, siis su müügitiimi tulemused väidetava majanduslanguse paistel sind ilmselt õnnelikuks ei tee. Müügiosakond toob müügitulemuste langemise põhjenduseks seda, et kliendid lükkavad majanduslanguse hirmus …

Ebatraditsioonilisem kirjalik pakkumine

Turunduses on palju räägitud eristumisest. Eristumine on tänapäeva ülepakkumises möödapääsmatu kui sa tahad olla edukam kui konkurendid. Huvitav on aga see, et müük on jäänud vaeslapse osasse- müügiteooriad ei käsitle …

Kui asjad lähevad nihu

Millal sa kogesid viimati kehva teenindust? Eile? Täna? Ma usun, et me kogeme seda pidevalt ja see on muutunud nii harjumuspäraseks, et me ei pane seda tähelegi. Kehv teenindus ei …