Voucheriomanik kui teisejärguline kodanik

Kas sa oled saanud vahel sellist teenindust,kus sa tunned end teisejärgulisena? Kes meist ei oleks. Miks aga me peaksime sellega leppima? Veel hullem – miks sa peaksid seda pakkuma oma …

Uskumatu lugu sellest, kuidas klienti karistati

Kas sa kujutaksid ette, kui sulle müüa sooviv müügimees ütleks, et ta tahaks sind hoopis karistada? Ei kujuta? Minuga juhtus see. Mõned nädalad tagasi sain nii vapustava klienditeeninduse kogemuse, et …

Kuidas hinnamanipulaatorit seljatada?

Sa oled teinud hinnas järeleandmise, kuid su halastamatu klient ründab sind järjekordse absurdse nõudmisega, soovides saada veelgi suuremat allahindlust. Mida teha? Kas on võimalus soovitud hinna saamiseks või tuleks katkestada …

Mida teha kui oled kaotanud olulise kliendi?

Püsikliendi kaotamine mõjub ärile halvavalt. Temaga koos jalutab minema tuhandeid eurosid, mis kuuluvad nüüdsest konkurendile. Emotsioon on nullis… Mida teha siis kui oled kaotanud kliendi? Kas tasub sülitada põlastavalt, paluda …