Kuidas müügitöösse draamat lisada?

Kuidas lisada müügiesitlusse draamat ja näitemängu? Kas sellest muutuks midagi paremaks? Kirjeldan, kuidas Sa saaksid muuta oma müügitööd märksa värvikamaks, suurendada vastuväidetele vastamise mõju ja muuta oma esitlust kliendile märksa …

Sekretär ja direktor

Üksjagu müügiinimesi kurdab mulle, et nad ei pääse otsustaja jutule. Teisisõnu, sekretär on takistuseks ja ei lase vaest teenusepakkujat oma esitlust läbi viima. Ma leian, et see on tühine probleem, mis ei tohiks …

Hinnasõda ja konkurentsivõitlus

Hinna allatingimise ja konkurentide hinnasurve põhjalik kursus. Uus lähenemine, milletaolist ei paku ükski müügikoolitus – raudselt! Kuuled iga päev vastuseid: “Hind on kõrge”, “See on liiga kallis”, “Me võtame kõige …

Kliente ei huvita!

Ma saan peaaegu iga päev müügikõnesid, kus mulle püütakse midagi pakkuda. Enamus nendest lähenemistest on üsna samatüübilised: müügiinimesed kasutavad samu klišeeväljendeid, etteaimatavaid avanguid, huvi mitteäratavaid argumente. Ei midagi head. Kuidas …