Kas müügitöö kulgeb takistustevabalt? Enamus müügisituatsioonides tuleb ühel või teisel viisil ette kliendipoolseid vastuväiteid. Mida peaks tegema selleks, et vastuväiteid edukalt kummutada?
Sa saad meeletus koguses vastuväited oma hinna kalliduse osas. Nende kummutamisele läheb hulk aega ja energiat. Ma annan sulle ühe tehnika, millega saad need vastuväited oma tööst hoopis eemal hoida.
Uus, 2012 aasta on käes. Number on nagu ulmefilmist, kuid kui ulmelised saavad olema Sinu uue aasta müügialased väljakutsed? Enamus inimesi annab uuel aastal hulga tühje lubadusi, mis ei pöördu …
Kuidas lisada müügiesitlusse draamat ja näitemängu? Kas sellest muutuks midagi paremaks? Kirjeldan, kuidas Sa saaksid muuta oma müügitööd märksa värvikamaks, suurendada vastuväidetele vastamise mõju ja muuta oma esitlust kliendile märksa …
Kliendid kostitavad sind vastuväidetega? Ütlevad sulle nilbeid ja närviajavaid fraase näkku, nagu näiteks ” teie hind on liiga kallis”, “konkurentidel on odavam”, “miks ma peaksin teilt ostma?” jne. Kuidas end kaitsta?
Inimestele meeldib suhelda inimeste, mitte üleskeeratud müügirobotitest müügiesindajatega. Usalduse loomine on oluline, juhul kui su ettevõte pole tuntud, siis pead pingutama usalduse loomiseks veelgi rohkem kui tuntud firmade esindajad. Ja …
Kliendid vaatavad su toodet või teenust pigem kulu, mitte investeeringuna. On nii? “See on nii kallis, me ei saa seda endale lubada!” Juhul kui kliendid näevad seda kui tülikat kulu, domineerib …