Kas sinu aastalõpu müük kannatab seoses jõudsalt lähenevate pühadega? Kui jah, siis selles blogipostituses annan ma mitu tehnikat, kuidas kindlustada seda, et tehingud saaksid siiski kinnituse.
Klient küsib allahindlust ja sa teed seda ning loodad, et tehing on toimunud – kuid peale seda ütleb ta, et siiski praegu ei otsusta. Ja et vaatab ka konkurentide pakkumisi. …
Miks kliendid ei taha müügiinimestega tegemist teha? Sellepärast, et enamus müüjaid kõlavad ühesuguselt ja ei suuda klientides mitte mingeid emotsioone tekitada peale tõrjuva. Kuidas aga eristuda ja olla ebatraditsioonilisem?
Aastatel 2001 – 2003 oli minu kanda Äripäeva Müügikäsiraamatu kirjutamine. Kuna sellest on möödas kümmekond aastat, siis on paljud tõekspidamised vahepeal muutunud ja osasid asju päris naljakas lugeda. Ometigi ei …
Igavaid ja halle müügikõnesid saavad su kliendid iga päev tosinate kaupa. Kas sinu müügiesitlus on samasugune? Kas see tekitab kliendis emotsioone ja soovi osta või laheb see samasse kategooriasse, mille …
Kas sa oled pannud tähele, et sageli kipume ise tänama müüjaid, kuigi arenenud maailmas käib asi vastupidi? Millest selline komme ja kas sellest oleks võimalik vabaneda?