Edasilükkamise võivad hävitada su müügi. Üks võimalus edasilükkamiste hävitamiseks on panna oma pakkumisele ajaline piirang. Siin on lugu, kuidas mu õpilane seda kasutas.
Klient küsib allahindlust ja sa teed seda ning loodad, et tehing on toimunud – kuid peale seda ütleb ta, et siiski praegu ei otsusta. Ja et vaatab ka konkurentide pakkumisi. …
Hinna üle vaidlemine on ärimaailmas igapäevane draama – kliendid peavad su hindu liiga kalliks ja konkurendid teevad odavamaid pakkumisi, et su kliente endale võita. Sageli ei ole aga paljud hinnavastuväited …
Sa saad hulgaliselt vastuväiteid ja kliendid käituvad üleolevalt? Kas sa saaksid midagi selle jaoks teha? Käsitlen selles loos peamisi müügitakistusi ja annan sulle nõu, mida teha.
See ettevõte, kes sul pidevalt kliente ära võtab? Naaberkauplus? Konkurentide müügimeeskond, kellele oled pakkumistevoorus alla jäänud? Hinnadumpingut tegev ahvikari turule tulnud uuest firmast, kelle soov on sinu kliendid odavama hinnaga …
Sa tunned, et su hinnad on kõrged ja raske on müüa? Kui leiad, et hindu peaks langetama, siis tee seda oma omanikeringis või põhjenda tegevjuhile, miks ühele või teisele kliendile …
Oletame, et Sa suhtled kliendiga. Tegu on võtmeisikuga, näiteks firmajuhi või omanikuga. Oled jõudnud sinna faasi, kus vastuseks tuleb tüüpiline “Jah, kõik on tore, aga see hind on liiga kõrge.” …