Hinna üle vaidlemine on ärimaailmas igapäevane draama – kliendid peavad su hindu liiga kalliks ja konkurendid teevad odavamaid pakkumisi, et su kliente endale võita. Sageli ei ole aga paljud hinnavastuväited …
Kliendipoolne väide su hinna osas ei pruugi alati tähendada seda, et ta seda kalliks peab. Kõige vääram tegu on tormata kohe hinda alandama. Mida aga teha kui klient väidab, et …
Miks kliendid ei taha müügiinimestega tegemist teha? Sellepärast, et enamus müüjaid kõlavad ühesuguselt ja ei suuda klientides mitte mingeid emotsioone tekitada peale tõrjuva. Kuidas aga eristuda ja olla ebatraditsioonilisem?
Puutud sa kokku edaslükkajatest klientidega? Tõenäoliselt. Sa saadad pakkumise, võtad korduvalt ühendust, teed soodustusi, viid teda lõunale, moosid ja selgitad, kuid vastuseks tuleb ikka “räägime sellest paari kuu pärast uuesti”. …
Sa saad hulgaliselt vastuväiteid ja kliendid käituvad üleolevalt? Kas sa saaksid midagi selle jaoks teha? Käsitlen selles loos peamisi müügitakistusi ja annan sulle nõu, mida teha.
Aastatel 2001 – 2003 oli minu kanda Äripäeva Müügikäsiraamatu kirjutamine. Kuna sellest on möödas kümmekond aastat, siis on paljud tõekspidamised vahepeal muutunud ja osasid asju päris naljakas lugeda. Ometigi ei …