Klient küsib allahindlust ja sa teed seda ning loodad, et tehing on toimunud – kuid peale seda ütleb ta, et siiski praegu ei otsusta. Ja et vaatab ka konkurentide pakkumisi. …
Ebatraditsioonilisus ja konkurentidest eristumine on paljude jaoks ainuõige viis, et konkurentsisõjas ellu jääda. Sellest hoolimata müüvad enamus selliselt nagu nad on harjunud tegema, taipamata, et kõik müüvad nii ja kedagi …
Hinna üle vaidlemine on ärimaailmas igapäevane draama – kliendid peavad su hindu liiga kalliks ja konkurendid teevad odavamaid pakkumisi, et su kliente endale võita. Sageli ei ole aga paljud hinnavastuväited …
Kliendipoolne väide su hinna osas ei pruugi alati tähendada seda, et ta seda kalliks peab. Kõige vääram tegu on tormata kohe hinda alandama. Mida aga teha kui klient väidab, et …
Miks kliendid ei taha müügiinimestega tegemist teha? Sellepärast, et enamus müüjaid kõlavad ühesuguselt ja ei suuda klientides mitte mingeid emotsioone tekitada peale tõrjuva. Kuidas aga eristuda ja olla ebatraditsioonilisem?
Puutud sa kokku edaslükkajatest klientidega? Tõenäoliselt. Sa saadad pakkumise, võtad korduvalt ühendust, teed soodustusi, viid teda lõunale, moosid ja selgitad, kuid vastuseks tuleb ikka “räägime sellest paari kuu pärast uuesti”. …