Käisin Äripäeva Raadios külaliseks. Rääksin müügitööst, müügikoolituste teemal, enda tegemistest ja pisut ka müügi trendidest. Intervjuud saab kuulata siin.
Ebatraditsiooniliste müügitehnikate loomine on põnev ja äärmiselt väljakutsete rohke tegevus. Seni oled selgitanud asju ehk traditsioonilisel meetodil, püüdes kliente veenda argumentide ja sõnadega. Mina soovitan sul hakata kasutama erinevaid esemeid, …
Kas mõni su klient käitub vahel kõrgilt ja nipsakalt? Oled sul selletõttu vahel närvid krussi läinud kui su telefonikõne peale sind kuu tahaküljele puravikke korjama saadetakse? Kui sa oled olnud …
Kuidas saada klienti otsustama ehk ostma ajendada? See on ilmselt läbi äritegemise ajaloo üks põhilisemaid küsimusi. Inimesed ilmutavad hämmastavat otsustusvõimetust suure ostuga silmitsi seistes. Kuid mitte ainult võimetus otsust teha …
Selle ligi 19 aasta jooksul, mil ma olen müügikoolitajana tegutsenud, olen kohtunud kümnete tuhandete müüjate ja sadade müügitippudega. Parimad müügiinimesed toovad tihti sama suure osa ettevõtte käibest kui viis keskpärast, …
Palju müüke jääb tegemata, kuna müügiinimesed ei suuda vastuväidetest üle saada. Nad punnitavad ja kangutavad, vaidlevad või siis vastupidi, ei oska üldse midagi asjalikku kosta. Vastuväidetega tegelemine on justkui suur …
B2B müügi puhul on tihti olukord, kus sinu ostumasinatest kliendid ei osta tooteid emotsiooni põhjal. Nad ostavad ratsionaalselt, kaalutletult, nende põhiliseks kriteeriumiks on tihti hind. Kes on selliste klientide kõige …