Category: Müügiblogi

Kuidas müügitöösse draamat lisada?

Kuidas lisada müügiesitlusse draamat ja näitemängu? Kas sellest muutuks midagi paremaks? Kirjeldan, kuidas Sa saaksid muuta oma müügitööd märksa värvikamaks, suurendada vastuväidetele vastamise mõju ja muuta oma esitlust kliendile märksa …

Sekretär ja direktor

Üksjagu müügiinimesi kurdab mulle, et nad ei pääse otsustaja jutule. Teisisõnu, sekretär on takistuseks ja ei lase vaest teenusepakkujat oma esitlust läbi viima. Ma leian, et see on tühine probleem, mis ei tohiks …

Kliente ei huvita!

Ma saan peaaegu iga päev müügikõnesid, kus mulle püütakse midagi pakkuda. Enamus nendest lähenemistest on üsna samatüübilised: müügiinimesed kasutavad samu klišeeväljendeid, etteaimatavaid avanguid, huvi mitteäratavaid argumente. Ei midagi head. Kuidas …

Müügivõistluse võitja on selgunud!

Korraldasin Tallinna LV Ettevõtlusameti palvel koolituse, kus rääkisin eristuvatest ja ebatraditsioonilistest müügivõtetest. Organiseerisin väikese võistluse – kes saadab mulle põnevaima ja loovama eristuva tehnika, kuidas põhjendada ja kaitsta oma hinda, …

Sõnade võim

Selle toreda külalispostituse kirjutas Maris Mägi, kliendihaldur ja tudeng Taani koolist Business Academy Aarhus. Head lugemist!

Loe kolmeni

Millal iganes sa puutud kokku raske vastuväite või küsimusega, proovi kasutada ühte lihtsat, aga mõjusat tehnikat. Oletame, et klient ütleb sulle, et su hind on liiga kallis. Esimese sammuna tõmba …