Category: Müügiblogi

Kuidas hinnamanipulaatorit seljatada?

Sa oled teinud hinnas järeleandmise, kuid su halastamatu klient ründab sind järjekordse absurdse nõudmisega, soovides saada veelgi suuremat allahindlust. Mida teha? Kas on võimalus soovitud hinna saamiseks või tuleks katkestada …

Mida teha kui oled kaotanud olulise kliendi?

Püsikliendi kaotamine mõjub ärile halvavalt. Temaga koos jalutab minema tuhandeid eurosid, mis kuuluvad nüüdsest konkurendile. Emotsioon on nullis… Mida teha siis kui oled kaotanud kliendi? Kas tasub sülitada põlastavalt, paluda …

Kuidas müügitöösse draamat lisada?

Kuidas lisada müügiesitlusse draamat ja näitemängu? Kas sellest muutuks midagi paremaks? Kirjeldan, kuidas Sa saaksid muuta oma müügitööd märksa värvikamaks, suurendada vastuväidetele vastamise mõju ja muuta oma esitlust kliendile märksa …

Sekretär ja direktor

Üksjagu müügiinimesi kurdab mulle, et nad ei pääse otsustaja jutule. Teisisõnu, sekretär on takistuseks ja ei lase vaest teenusepakkujat oma esitlust läbi viima. Ma leian, et see on tühine probleem, mis ei tohiks …

Kliente ei huvita!

Ma saan peaaegu iga päev müügikõnesid, kus mulle püütakse midagi pakkuda. Enamus nendest lähenemistest on üsna samatüübilised: müügiinimesed kasutavad samu klišeeväljendeid, etteaimatavaid avanguid, huvi mitteäratavaid argumente. Ei midagi head. Kuidas …