Category: Müügiblogi

Mida teha kui oled kaotanud olulise kliendi?

Püsikliendi kaotamine mõjub ärile halvavalt. Temaga koos jalutab minema tuhandeid eurosid, mis kuuluvad nüüdsest konkurendile. Emotsioon on nullis… Mida teha siis kui oled kaotanud kliendi? Kas tasub sülitada põlastavalt, paluda …

Kuidas müügitöösse draamat lisada?

Kuidas lisada müügiesitlusse draamat ja näitemängu? Kas sellest muutuks midagi paremaks? Kirjeldan, kuidas Sa saaksid muuta oma müügitööd märksa värvikamaks, suurendada vastuväidetele vastamise mõju ja muuta oma esitlust kliendile märksa …

Sekretär ja direktor

Üksjagu müügiinimesi kurdab mulle, et nad ei pääse otsustaja jutule. Teisisõnu, sekretär on takistuseks ja ei lase vaest teenusepakkujat oma esitlust läbi viima. Ma leian, et see on tühine probleem, mis ei tohiks …

Kliente ei huvita!

Ma saan peaaegu iga päev müügikõnesid, kus mulle püütakse midagi pakkuda. Enamus nendest lähenemistest on üsna samatüübilised: müügiinimesed kasutavad samu klišeeväljendeid, etteaimatavaid avanguid, huvi mitteäratavaid argumente. Ei midagi head. Kuidas …

Müügivõistluse võitja on selgunud!

Korraldasin Tallinna LV Ettevõtlusameti palvel koolituse, kus rääkisin eristuvatest ja ebatraditsioonilistest müügivõtetest. Organiseerisin väikese võistluse – kes saadab mulle põnevaima ja loovama eristuva tehnika, kuidas põhjendada ja kaitsta oma hinda, …

Sõnade võim

Selle toreda külalispostituse kirjutas Maris Mägi, kliendihaldur ja tudeng Taani koolist Business Academy Aarhus. Head lugemist!