Category: Müügiblogi

Millal tellimuse järele küsida?

Kuidas ja millal diili lukku lüüa ja tellimuse järele küsida? Vastus- siis kui klient väljastab OSTUSIGNAALE. Nende signaalide lugemine on sama oluline nagu oma toodete ja teenuste tundmine –ilma nende …

Kliendi ostupohmelli vältimine

Oled kogenud masendavat pettumust, saades kliendilt äraütleva meili või kõne paar päeva peale tehingu kinnitamist? Kui oled tegutsenud müügis rohkem kui kolm kuud, siis kindlasti. Sa oled kulutanud aega, süüvinud …

Kaotasid müügitehingu? Ära solvu. Müü!

Sa tegid kõvasti tööd, püüdes aru saada kliendi vajadustest ja panid kokku hullult hea pakkumise. Hind on müügijuhi käest odavaks kaubeldud, pakkumises on hulgaliselt lisaväärtusi ja sa oled erutunud, kuna …

“Meil pole raha!”

Oled kokku põrganud väitega, et “meil ei ole selleks eelarves raha” ? Kindel pauk, et oled. Huvitav on aga see, et kui klient väidab, et tal pole eelarves raha, siis …

Tekita müügitöös usaldus kohe alguses

Müügi üks põhilisemaid alustalasid on usaldus mõlema osapoole vahel. Usaldus müüb. Paljud loodavad aga usaldust luua nii, et hakkavad kirjeldama, kui viimase peal on nende firma ja toode. “Meie firma on turul olnud juba …

Kuidas 4 küsimusega tehingut saada

Oled lõppfaasis ja tahad diili lukku lüüa? Kasuta selleks nelja küsimust. “Tegelikult on vaid neli küsimuste jäänud, ja kolmele olete te juba jaatavalt vastanud. Käime need üle: Kas teile meeldib …

Müü kliendile investeeringut

Kliendid vaatavad su toodet või teenust pigem kulu, mitte investeeringuna. On nii? “See on nii kallis, me ei saa seda  endale lubada!” Juhul kui kliendid näevad seda kui tülikat kulu,  domineerib …