Üritustelt klientide leidmine

Kui palju sa osaled konverentsidel, seminaridel ja sarnastel üritustel? Kas sa oled kogenud kui palju võimalusi enesemüümiseks sellised üritused annavad? Kui mitte, siis soovitan osaleda. Ühel konverentsil on sul ligipääs sadadele otsustajatele, ettevõttejuhtidele, kes ei ole barrikateeritud sekretäride ja muude takistuste, nagu ajanappus, huvi puudus jne taha. Sul on vahetu suhtlemise võimalus paljude inimestega, sarnast võimalust tavapärases müügitöös ette ei tule.

Kasuta kohvipause, lõunaid ja hilisemaid vaba- aja veetmise üritusi inimestega tutvumise eesmärgil. Harjuta oskust ja julgust minna võõraste juurde ja nendega juttu alustada. Kui sa oled oma esialgsest suhtlemisbarjäärist suutnud üle saada, siis üllatud sa, kui paljud inimesed on valmis meeldivat vestlust alustama.

Ära unusta maha visiitkaarte- need on sinu kõige paremad reklaamijad (peale sinu enda loomulikult). Tropp müügimees, kes jagab visiitkaarte, on ainult visiitkaardi võrra parem tropist müügimehest, kes ei jaga.

Vaheta kindlasti vestluse lõpus visiitkaarte. Tee märkmeid potentsiaalse kliendi visiitkaartide taha.
Ühel konverentsil osalemine võib sul kokku hoida kuu aja jagu kõnede tegemist võõrastele inimestele!

10 käsku üritustel osalemiseks:

  1. Hoia oma vajalikud instrumendid käepärast—visitka, märkmik, kalender jne.
  2. sea eesmärk, mitme inimesega tutvud
  3. käitu kui ürituse peremees, mitte kui külaline
  4. kuula, vaata ja esita küsimusi
  5. anna soovitusi niipea kui võimalus avaneb
  6. õpi kirjeldama oma toodet.-teenust 60 sekundi jooksul
  7. vaheta visitkasid inimestega, kellega kohtud
  8. veeda aega 10 min või vähem iga inimesega
  9. kirjuta kommentaare visitka tahaküljele
  10. tee järelkontakt nendega, kellega oled kohtunud

Jäta vastus