Kliendid kostitavad sind vastuväidetega? Ütlevad sulle nilbeid ja närviajavaid fraase näkku, nagu näiteks ” teie hind on liiga kallis”, “konkurentidel on odavam”, “miks ma peaksin teilt ostma?” jne. Kuidas end kaitsta?
Kui klient ütleb sulle vastuväite su toote või teenuse kohta, oskad sa aru saada, mis see tegelikkuses on: kas see on tõeline küsimus ja mure, millele tuleks leida mingi lahendus, …
Kliendid küsivad su käest allahindlust või väljenduvad verbaalselt rünnates, et su hind on liiga kallis. Mis möödalaskmise teeb enamus teenusepakkujatest? Nad lasevad oma hinna alla. Ja nad teevad sellega suure vea.
Klient: „Me proovisime kunagi analoogset lahendust (toodet), aga see ei toiminud“ Kui su klient ütleb sulle midagi analoogset, siis pakun sulle inspekaks mõningaid valmis vastuseid. Arenda nendest edasi oma spetsiifikasse …
Kuidas müüa kui klient väidab, et ta firma eelarves ei ole raha? Kuidas müüa kliendile, kes on su kaupluses või kellega suhtled telefonitsi ja kes väidab, et raha pole? Tundub …
Teie toode on liiga kallis! Me ei saa teie teenust endale lubada! See vastuväide on olnud müügimeeste maailmas ajast aega. Mida sellises situatsioonis teha?