Saavuta kliendiga kokkusaamine alati!

Klientidega kohtumine on paljude müügimeeste põhieesmärk. Kui saavutad kohtumise, siis suudad ka müüa. Kahjuks enamik müügikaid seda ei suuda. Ole sina targem ja loe läbi see postitus, sest siin on kirjas, kuidas saavutada kliendiga kokkusaamine alati.

Klientidega kohtumine on paljude müügimeeste põhieesmärk. Kui saavutad kohtumise, siis suudad ka müüa.
Siin on aga valik põhjendusi, mida ma olen kuulnud:

“Minu kõnesid ei lasta läbi ja ma ei saa otsustajaga jutule.”
“Ta ei helista mu teadete peale tagasi…”
“Klient ei soovi minuga lihtsalt kohtuda!”
“Ta on juba 3 korda kahe nädala jooksul aega ümber muutnud!”
“Ta ei ilmunud kohtumisele kohale!”

Palun lõpeta vingumine. Need ei ole tegelikud põhjused.

Miks sa ei suuda kokkusaamist tekitada? Vastus: kliendis ei tekkinud uudishimu, huvi ja ta ei näinud piisavat põhjust selleks.

Mõtle enda jaoks läbi: miks peaks ta just sinuga kohtuma? Miks?

Müü väärtust.
Müü kasu.
Müü investeeringu tasuvust
Müü raha
Tekita põnevust ja uudishimu.
Tekita kirge ja soovi.
Ja eristu teistest!

Kui kliendil ei ole uudishimu su edasist juttu kuulata (näost näkku!), siis sa saad oma tüüpvastuse „saatke materjalid”.
Kui sa helistad tavapärasel viisil ja saad kohtumise, siis see on pime juhus. Mu 5-aastane tütar Olivia võiks saata materjale laiali ja  saavutada ka kohtumisi. See pole mingi kunst. Kunst on saavutada kohtumine alati.

Sa pead saavutama kompetentsi, mis ületab su hinnakirjad ja jaotusmaterjalid ning muu tüüpilise keskpärase müügioskuse. Selle asemel, et õhtuti telekat tudeerida või Facebookis kõikide sõprade postituste alla kommentaare kirjutada, peaksid tegelema sellega, mis aitaks sul saavutada omal erialal tõelise eksperdi staatuse. Peaksid uurima, kuidas ja kus su kliendid sinu valdkonna tooteid –teenuseid kasutavad, kuidas nad sellest kasu saavad ja kuidas see aitab nende äri paremaks muuta.

Samuti peaksid saama spetsialistiks brändiloomes, kliendi lojaalsuses, meedia kasutamises, PR-s, imago loomises, müügikampaaniates, sotsiaalmeedias, turunduses ja kõikides valdkondades, mis aitavad sul palju rohkem teenida.

Neid asju ei õpetata su jaotusmaterjalides ja brožüürides. Seda ei õpetata telekas. Neid asju on vaja selleks, et tekitada huvi OTSUSTAJAS! Sa kasutad neid infokilde selleks, et teda emotsionaalselt kaasa haarata, et tekitada temas huvi ja et ta tunneks, et tegu pole tühise müügimehe või –naisega, vaid tõelise äriprofessionaaliga.

Sa pead teadma asju oma klientide kohta.

Ära küsi oma kliendilt: „Kas teil on hetk aega? Kas te olete meie ettevõtte kohta kuulnud?”
Haara klient emotsionaalselt endaga kaasa. See on kokkusaamise kokkuleppimise üks vundamente. Sellised küsimused “Kas teil on aega rääkida?”; “Meil on uus toode, kas teid huvitaks sellest lähemalt kuulda?” jne teda kaasa ei haara, vaid aitavad tal mõttes sind teiste tüütute pakkujate hulka paigutada.

Räägi kasumist ja tulemuslikkusest,  räägi ideedest ja võimalustest- MITTE ÄRA KASUTA SEDA AEGA ENDA FIRMAST JAHUMISEKS
Kliendid tahavad kasumit, turuosa, konkurentide hävitamist ja samas abi selle kõige saavutamisel.

Su kliendid tahavad vastuseid, kuidas kõike seda saada. Vasta nendele küsimustele ja kokkusaamine on sinu!

Arutelu

  1. Agu
  2. Andres
  3. Agu
  4. TM

Leave a Reply to Agu Cancel reply