Müümine kui muusika

Kas muusika võiks aidata rohkem müüa?

Tead seda lugu ju:

“Lõpuks on kõik ainult enesemüümine,
turul me oleme vennad ja õed.
Tükk haaval, jupp haaval,
päev haaval, tund haaval
üksteisel müüme omad usud ja tõed…”

Hmmm…

Muusika võib meid viia kõige erinevatesse emotsionaalsetesse seisunditesse, paikadesse, mälestustesse. Mõnda laulu pole sa kuulnud võib- olla 20 aastat, aga sa mäletad iga selle neetud laulu sõna. Hämmastav!

Missugune seos on sellel müügiplaani täitmisega?

Ok, mõtle korra- mis on laul ilma sõnadeta? Lihtsalt meloodia. Sõnad on need, mis loovad sellele sisu, sõnad koos vastava meloodiaga: kauni, rütmika, energilise, kurva või mis iganes meloodiaga. Sõnad. Need sõnad, mida mäletatakse ka aastate pärast. Ja meloodia. Sõnad on need, mida lauldakse kaasa, meloodiat ümisetakse siis kui sõnu ei mäletata.

Kas Sinu müügisõnu mäletatakse? Kas su müügimeloodia on selline, mis paneb kliendid kaasa ümisema? Kui sa esitad oma müügilaulu, kas sa pälvid tormilise aplausi või lahkutakse hoopis saalist? Ah?

Võib olla ei olnud su müügilaulu sõnad sellised, mis jääksid meelde…
Võib- olla ei pidanud sa viisi.
Võib- olla ei teinud sa piisavat eeltööd ja laulsid romantilisi armastuslaule thrash-metalit fännavale kliendile. Või vastupidi…

Muusika on suurim liigutaja. Ta on meeleseisundi üks suurimaid muutjaid (ja erinevalt veinijoomisest ei riku ta ka tervist). Ei möödu päevagi, kui me ei kuulaks muusikat: seda tuleb kõikjalt, nii raadiost, telekast, Ineternetist ja see mängib meil autos, kui me sõidame tööle.

Kui muusika on see, mis annab meeletu emotsionaalse laengu, siis peaks sinu müük olema samasugune. Kui kliendile su müügilaul meeldib, siis võib- olla ta ostab. Ja kui talle see meeldib väga, siis laulab ta seda edasi ja seda hakkavad laulma ka teised ning mis siis juhtub? See läheb massidesse.

Sa ei pea viisi? Kes sul keelab oma müügiesitlust sõna otseses mõttes räppida?:)
Sarjast „Mul on bemmil uued kummid!” See on nii ebaprofessionaalne, idiootlik ja samas nii geniaalselt meeldejääv, et raske on midagi kõrval panna. Ka nii saab…

Samas… mõtle Valgrele. Mõtle tema lauludele. Mõtle ükskõik missugusele muusikale, mis sulle meeldib. See tekitab sinus tundeid.

Miks ei võiks sinu müügiesitlus olla samasugune, mis paneb kliente kõrvu liigutama, kaasa kuulama- noogutama ja heakskiitvalt pead noogutama?

Enamus müügiesitlusi on sama igavad nagu kõrtsulauliku tuimad laulud pubinurgas. Mitte kedagi ei huvita, kas ta on seal süntesaatori taga või ei. Ka teda ei huvita, ta teed tuimalt oma tööd ja vaatab kella, et saaks juba ära.
Sina peaksid olema müügiartist, täht, mitte kõrtsumuusik!

Leia oma müügilaul, tee see meeldejäävaks, loo parimad sõnad ja su kliendid laulavad sinust aastaid!

Jäta vastus