Masundunud olekuga müüjalt sa ju ei ostaks?

6a00d8341ca08d53ef00e54f189c0a8833-800wiMasu, masu, masu….mnjah…üks suurim probleem müügis just emotsionaalse poole pealt on see, et kuna inimesed ümberringi sellest ainult räägivad, siis keskendub su enda tähelepanu ka antud teemale. Sa hakkad nägema ümberringi ainult negatiivset ja masendavat, probleeme ja raskusi. Sa hakkad nägema seda, mida usud ja uskuma seda, mida näed. Ehk teisisõnu, märkama ja alateadlikult keskenduma artiklitele, kommentaaridele, statistikale ja uudistele, mis räägivad majandussurutisest ning võtma neid täieliku reaalsuse pähe.

Aga on ju majanduskriis? No on tõesti- kuigi suur osa on sellest seotud põhjendamatute hirmude ning pessimismiga. Inimesed kardavad. See aga ei tähenda, et sina seda tundma peaksid. Tunned hirmu ja keskendud negatiivsele? Ok. Sinu valik.

Aga mõtle korra sellele, kuidas see mõjub klientidega suhtlemisele ja müügitulemustele? No arva ära! Kui suur võimalus on tehingu toimumiseks kui kokku saavad kaks inimest, kes mõlemad on veendunud, et läheb ainult hullemaks, väljapääsu ei ole ja kõik on peetis? On se sinu arust normaalne atmosfäär müümiseks? Kas sa ise ostaksid müügimehelt, kes on pessimistlik, mitteveenev ja rusutud olekuga ja kes arvab sisimas, et ta tooted on kallid, müük läheb alla jne jne?

Tee üks pisike katse- oletame, et sa oleksid veendunud, et aasta 2010 esimene pool tuleb su jaoks kohutav.  Kuidas sa end tunneksid? Kas hakkas sees keerama ja tuli meelde su laenujääk, maksmata kommunaalid, koondamise oht ja üsna tühi pangaarve? 

Ok, proovi nüüd vastupidi – kujuta ette, et sa oled VEENDUNUD, et jaanuarist kevadeni tuleb sinu jaoks müügis viimase peal periood ja sa suudad müüa kõigist paremini! Kuidas sa siis end tunneksid? Pisut erinevalt, kas pole? Ega tegelikkuses pole miski muutunud – peale su enda mõtlemise. Kuidas see klientidele mõjub? Ahaa! 🙂  

Enesekindel, võidule orienteeritud olek  on müügis praegu eriti oluline. Ilma selleta ei tule tehinguid, kuna luuseri imago ja negatiivse energeetikaga inimese käest ei ostaks sa isegi, su klientidest rääkimata. See ei tähenda, et me peaksime reaalsuse ees silmad sulgema, hakkama panema “ameerikat” , kuid pead aru saama, et majanduskriisis tahavad su kliendid töötada parimate teenusepakkujate ja tarnijatega, nendega, kes suudavad neid innustada, toetada ja loovaid lahendusi välja pakkuda.

Nii et Masundunud ilmega oma klientidega suhtlemise asemel genereeri hoopis positiivsust, kuna kõigepealt tuleb meil kui müügiproffidel klientidele maha müüa maailma parim “toode”- ja see on meie ise!

Arutelu

  1. agu

Jäta vastus