Jõuline Müügiargument

Mis on Jõuline Müügiargument?

See on argument, mis muudab su toote kliendile arusaadavaks, ihaldusväärseks, usaldusväärseks ja ostetavaks. See on tüüpilisest erinev argument, mis näitab asju kliendi vaatevinklist, mitte müüja omast.

Tüüpilised müügiargumendid on mögad ja igavad:
„Meie toode on hea ja kvaliteetne, meil on hea teenindus, see on selliste parameetritega toode, mis omab selliseid omadusi… mämm-mämm-mämm…”

Sa püüad sooritada müüki. Sinu tegevuse eesmärk on motiveerida klienti tegutsema ehk ostma. On ju nii? Selleks peaksid sa kasutama mitte tüüpilisi müügiargumente, vaid jõulisi, emotsioonile orienteeritud müügiargumente. Öeldakse, et inimesed ostavad asju emotsioonaalselt ja hiljem põhjendavad seda ratsionaalselt. Selleks aga pead sa emotsiooni inimestele edasi andma, mitte esitama igavaid ja haigutamaajavaid fakte! Faktid on kindlasti olulised, aga müügi teistes staadiumites ja mitte sellisel kombel, nagu enamik müügikaid neid serveerib.

Mõtteviis võiks olla järgmine:

  • Ära müü autot- müü staatust, prestiizi, mugavat sõitu
  • Ära müü trükiteenust – müü reklaambroshüüre, mis aitavad kliendil end oma klientidele paremini müüa ja müüki tõsta
  • Ära müü kindlustust – müü hingerahu ja kaitset võimalike tragöödiate eest
  • Ära müü uut tehnoloogiavidinat – müü konkurentsieelist teiste firmade ees läbi innovatiivsete tehniliste lahenduste
  • Ära müü prille – müü paremat nägemisteravust ja stiilsemat välimust

Jõuline Müügiargument on lihtsalt öeldes see, mida sa oma toote- teenuse kohta ütleksid, pidades silmas seda, mida ta KLIENDI JAOKS TEEB! Ehk mis unistusi ja eesmärke aitab su toode- teenus kliendil täita? Mõtle sellele ja kohe! Muidu oled tüüpiline müügikas, kes ajab suust välja mingit mittemüüvat pastat toote omaduste kohta ja ei saa aru, miks kliendi silmad uneuduga kattuvad, kui ta su esitlust kuulab. Ma soovin, et Sa oleksid mitte müügikas, vaid Müügiproff.

Jäta vastus