Ilmselt parim müüginõuanne üldse

Me oleme enamus väga enesekesksed ja see väljendub ka müügitöös – “mul on väga hea toode, ma vajan tellimust- osta
ära!” See suhtumine kumab läbi pea igast mulle saabuvast müügikõnest. Mind ei huvita, mis müügiinimest huvitab – mind huvitab see, mis on minu jaoks huvitav. Ja mingi mõttetu müügikõne saamine stiilis ” meil on see ja see toode, millel on praegu soodushind” ajab mind oksele.

Mul on üks hea tuttav, kes iga kord, kui me kohtumise või kõne lõpetame, küsib: „Mida ma saaksin sinu jaoks teha? Kuidas ma saaksin aidata? Kas on mingeid probleeme, mida saaksin aidata lahendada?“
Kui sa näed inimest taolise siirusega, kes tõeliselt tahab sind aidata, siis on võimatu, et ta sulle ei meeldi. Kui sul on vaja abi, pöördud sa tema poole ja vastupidi- kui temal on vaja abi, siis aitad sa teda meeleldi. Kui sul on vaja teenust, siis on tema listis ilmselt esimene.

Tahad rohkem müüa? Sel juhul peaksid sa olema huvitatud inimeste ja oma klientide aitamisest, tundma huvi nende vastu, olema mõnus, sõbralik ja püüdma mõelda, kuidas sa saaksid neid abistada.
See põhimõte aitas minul oma müügikarjääri jalule seada, kuna ma ei teadnud 15-16 a tagasi midagi müügitehnikatest, kuid suutsin saada klientidega superhea kontakti, tundes siirast huvi nende elu, töö ja käekäigu vastu. Ma meeldisin nendele ja nad ostsid. Osad ostsid meeletutes kogustes ja tänu sellele teenisin ma tavalise müügimehena stabiilselt tegevdirektorist suuremat palka. Ma müüsin pea samapalju kui kogu müügimeeskond kokku ja see oli kõik tänu sellele, et ma sain oma võtmeklientidega fantastiliselt läbi. Osadega sain lausa isiklikeks sõpradeks ja kuidas sa sõbra käest siis ei osta?

Niisiis, see printsiip… Ma loodan, et see printsiip aitab ka sinul oma elu ja müüki edasi viia.
See on HOOLIMISE PRINTSIIP. Ma arvan, et see on müügi üks tähtsamaid põhimõtteid.
Hooli teistest inimestest, oma klientidest- ja siis hoolitakse ka sinust.

Kui see kõlab su jaoks tülgastavalt (“Ekke on lolliks läinud, ma tahan müügitehnikaid ja ei taha mingist hoolimisest kuulda!”), siis mõtle, kas sa mitte ei hooli oma müügiplaani täitmisest rohkem kui klientidest ja kas mitte seal ei ole peidus kõhnade müügitulemuste põhjus.

Arutelu

  1. assar sild
  2. Veikko
  3. Mart
  4. trints

Jäta vastus