Tag: kliendisuhtlus

Kaotasid müügitehingu? Ära solvu. Müü!

Sa tegid kõvasti tööd, püüdes aru saada kliendi vajadustest ja panid kokku hullult hea pakkumise. Hind on müügijuhi käest odavaks kaubeldud, pakkumises on hulgaliselt lisaväärtusi ja sa oled erutunud, kuna …

Tekita müügitöös usaldus kohe alguses

Müügi üks põhilisemaid alustalasid on usaldus mõlema osapoole vahel. Usaldus müüb. Paljud loodavad aga usaldust luua nii, et hakkavad kirjeldama, kui viimase peal on nende firma ja toode. “Meie firma on turul olnud juba …

Müügipakkumise kirjutamine

Avad meili, seal on päring. Isegi päris suur päring. Kõik tundub klappivat – vaja ainult pakkumine saata! Pole probleemi, eks? On probleem! Sest võitva pakkumise kirjutamine on suur kunst. Sa …

Kuidas müüa poole aasta pärast rohkem?

Oled sa kaotanud vahel kannatuse kliendiga, kes on su pakkumiste peale püsivalt ei öelnud või asju edasi lükanud? Kui vahel, siis on see normaalne. Kui aga sageli, siis on asi …

Müügiblokkijaga tegelemise nipp

                                                                                                                                                                                                                                                             Viimane asi, mida sa tahad oma presentatsiooni lõpul kuulda, on „Tore, see oli hea esitlus. Ma oleks soovinud, et mu ülemus oleks ka seda kuulanud.“ …Oehh…! Üks võimalus sellise …

Üks sagedasti esinev vastuväide

Üks levinumaid tupikseise, millega sa oma igapäevases müügitöös kokku puutud, on kliendipoolne  väide: “Ma mõtlen selle üle järele!” Ajab marru, vihale, jõuetusse raevu? Ok, kuhu iganes, kuid see ei muuda asja- enamus kliente …

Ära kaota järge ära

Mind ajab sagedasti hämmeldusse inimeste arv, kes ei suuda meenutada müügiinimese nime, kes on müünud neile näiteks maja, korteri, auto, kalli turismireisi, mööbli või 20 tuhat krooni maksva espressomasina. Põhjus …