Tahad teada müügi saladusi?

ARHIIV

Parim konkurentsieelis müügitöös

Postitas Ekke Lainsalu kategooriasse Müüginipid 14. september 2010 / 2 kommentaari » « Mine tagasi

Sa võitled oma konkurentidega ja tunned vahel, et nende tooted on paremad? Ma ei tea, kuidas Sinul, kuid ma saan pidevalt küsimusi stiilis „mu konkurendil on palju parem toode”, “nendel on pidevalt paremad tooted ja pakkumised, ma ei suuda selles olukorras müüa”, ”kliente on võimatu veenda, kuna nad käivad konkurendi ja minu pakkumisi võrdlemas. Mida ma peaksin tegema?”

Ma usun, et see on meie paljude jaoks üks tüüpilisemaid kogemusi. Tõde on selles, et kui Su toode ei ole parem kui teistel, siis on Sul väga raske kliente selles vastupidiselt veenda. Enamik inimesi ei ole debiilsed. Vähemalt mitte sellises mahus, et nad ei suudaks ära tabada seda kui nendele püütakse pähe tõmmata kehvemat toodet kallima hinna eest.

Siiski, ka kõige pingelisemas konkurentsisituatsioonis omab number 2 toode teatavaid eeliseid number ühe ees. Millest võiks siis alustada? Sa leiagi need oma toote- teenuse eelised ja keskendu klientidele, kellele on nendest eelistest kasu.

Mis need eelised võivad olla?
See võib olla teeninduse kiirus, kohene kättesaadavus, pikem garantii, võib- olla ka soodsam hind. Mis veel? Üllatus, üllatus, aga SINA ISE! Müüjad alahindavad enda rolli. Kui Sa käitud klientidega nende ootusi ületades, siis positsioneerid Sa end ja enda toodet nende jaoks ülespoole. Ära unusta, et kliendid ei osta mitte ainult su toodet- teenust, vaid ka SIND.

Tegin just täna hommikul koolituse kauplusemüüjatele ja tõin välja ühe põnev statistika: kliendid on maksma kahe samasuguse, analoogse toote eest KUNI 10% rohkem- juhul kui müügiinimene on nende jaoks sümpaatne!

Pole paha? Selles peitub tõsine väljakutse ka Sulle. Sul tuleb iseennast maha müüa, siis saad müüa kallimalt … või ei pöörata nii suurt tähelepanu su toote- teenuse konkurendist nõrgematele parameetritele.

Müügi üks tõdesid on see, et enne kui meil õnnestub maha müüa oma toode- teenus, tuleb meil maha müüa iseennast. Kui Sa selle peale mõtled, siis on Sul endal kindlasti kogemusi, kus oled ostnud kusagil pisut kallima toote või teenuse, ja seda just tänu sümpaatsele, teistest tülpinud müügikatest eristuvale müügimehele. Nii et sama kehtib ka Sinu töös- muuda ostmine kliendi jaoks erakordseks elamuseks ja sa saad müüa kallima hinnaga.

« Mine tagasi

KOMMENTAARID



  • 15.09.10
    0:44
    Lena ütleb:

    Väga huvitav! Palun, kas Sina võiksid natukene rohkem seletada- mis mõttes "erakordseks elamuseks"? Aitäh!



  • 18.09.10
    17:51
    Ekke ütleb:

    See tähendab, et paku emotisooni oma klientidele, olles samaaegselt mittetüüpiline müügimees, kelle kõik tegevused on etteaimatavad. Ehk tee nii, et klient ootaks iga kord huviga, mille põnevaga sa jälle üllatad: nii kommunikatsioonis kui ka pakkumistes. Mu koolitus "Eristuv müük- ebatraditsioonilised müügivõtted" käsitleb seda põhjalikult.

LISA KOMMENTAAR





25 tehnikat, kuidas poole rohkem müüa!

Vaata lisainfot koolituse kohta
© Ekke Lainsalu 2013.
Müügitehnikad, mida teised ei õpeta!

Vaata mobiiliversiooni

  • ekke@myygiproff.ee
  • +372 50 677 62
  • Keemia 11-9, Tallinn 10616
Close

Su konkurendid ei taha, et Sa seda teeksid, aga
tee ikka ja liitu Müügiproffide uudiskirjaga.

Liitu siit