Kuidas klienti tagasi helistama saada

phone callKlientide tagaajamine ja kinnipüüdmine on raske? Kliendid ei helista sulle tagasi, kuigi lubasid seda teha?  Kui kliendid ei võta sinuga ühendust, siis kelle süü see on? Kliendi? Hahaa! Ma pakun, et äkki on jama hoopis selles, et sa ei suuda neis lihtsalt huvi ja uudishimu tekitada ja oled müünud ebahuvitavalt?

Mis on mõned sümptomid, mille põhjal saad järeldada, et müük on läinud vales suunas:

  • Sa oled sooritanud hulga järelkõnesid ja sul on mõistus otsas, miks ta sind väldib
  • Sa helistad, satud sekretärile ja paned toru hargile, kuna ei oska midagi mõistlikku öelda
  • Sa jätad teate, et ta tagasi helistaks, kuid mida kunagi ei tule, on kõne
  • Nad ütlevad sulle, et otsus tehakse kolmapäeval ja on juba reede, kuid sinuga ei kontakteeruta
  • Klient viskab sulle ette terve pinu lamedaid ettekäändeid ja sa  võtad neid tõe pähe
  • Ja kõige hullem sümptom: sa süüdistad klienti oma suutmatuses tekitada temas huvi, näidata oma pakutava väärtust ja anda talle mõjuvat põhjust  tagasihelistamiseks! Sa leiad, et klient on idioot, kuna ta ei saa aru, kui hea toode-teenus sul on.

Võimalik, et on juba hilja ja müük on käest läinud. Kuid võid proovida seda päästa. Mida teha? Annan sulle idee, kuidas saada klient tagasi helistama. Jäta üles mingi maiuspala, mis tekitaks tal püsivat huvi. Mõtle kliendi jaoks midagi ekstra välja, mida sa oma pakkumisse või esitlusse kohe ei pane. Selle asemel, et paisata kogu info letti, jäta midagi teiseks korraks.

Hinda ise, kumb järelmeil on parem, et klienti tagasi helistama saada.

Variant A: „Tere Jüri! Saatsin teile reklaamipinna pakkumise, loodan, et olete saanud selle läbi vaadata. Palun võtke minuga ühendust, et saaksime asja edasi arutada. Lugupidamisega….”

Variant B: „ Tervitused Jüri! Seoses meie viimase kohtumisega tekkis üks idee, kuidas teile veelgi rohkem kliente juurde tuua. Rääkisime tiimiga ja tundub, et see on üsna originaalne.  Usun, et siit võib tulla teile märgatavalt lisakliente ja kuna teema on teile aktuaalne, siis oleks lmselt mõistlik see  kiirelt läbi arutada. Olen tabatav täna peale 14.00 telefonil  50 67762″

Ja nüüd pane see oma võtmesse. Põhipoint on see, et tekita alati huvi ja uudishimu. Kliendid tahavad lahendusi oma ärialastele ja otseloomulikult, isiklikele ning peret puudutavatele probleemidele. Nad tahavad vältida kaotusi ja saada kasu. Huvi ja uudishimu tekitamine on tipptasemel müügi üks alustalasi. Kasuta neid müümisel ja su tulemused on mitu kraadi paremad.

Arutelu

  1. agu
  2. agu

Jäta vastus