Category: Suhtlemine

Mida teha kui oled kaotanud olulise kliendi?

Püsikliendi kaotamine mõjub ärile halvavalt. Temaga koos jalutab minema tuhandeid eurosid, mis kuuluvad nüüdsest konkurendile. Emotsioon on nullis… Mida teha siis kui oled kaotanud kliendi? Kas tasub sülitada põlastavalt, paluda …

Sekretär ja direktor

Üksjagu müügiinimesi kurdab mulle, et nad ei pääse otsustaja jutule. Teisisõnu, sekretär on takistuseks ja ei lase vaest teenusepakkujat oma esitlust läbi viima. Ma leian, et see on tühine probleem, mis ei tohiks …

Kuidas muuta oma müügikarjääri edukamaks?

Kas eestlased on head suhtlejad? Hahaa, me teame hästi, et see on tõest sama kaugel nagu Andromeeda udukogu Päikesesüsteemist. Kui keegi võõras meile naeratab, siis on meie esimene reaktsioon: “Huvitav, mida …

Kuidas luua kliendiga usalduslik suhe?

Inimestele meeldib suhelda inimeste, mitte üleskeeratud müügirobotitest müügiesindajatega. Usalduse loomine on oluline, juhul kui su ettevõte pole tuntud, siis pead pingutama usalduse loomiseks veelgi rohkem kui tuntud firmade esindajad.  Ja …

Hinnasõtta ei tasu minna!

Kui sul läheb majanduslanguses hetkel mitte just kõige paremini, siis tõenäoliselt jagavad paljud su otsesed konkurendid sama saatust ja rapsivad hinnaga, püüdes tellimusi saada. Kliendid teavad seda ja kasutavad seda …

Laena raha ja kaota sõber!

(See artikkel ilmus naisteajakirjas Buduaar) Oled Sa saanud kunagi umbes sellise kõne: „ Kuule, tere! Tead, ma helistan sulle viimases hädas! Sa oled mu parim sõbranna ja tead, sa oled …

Müügitiimi motiveerimine majanduslanguses

Suheldes juhtidega, tuleb viimasel ajal sagedasti teemaks müügiinimeste hoiak tänase raske turuolukorra tingimustes. Tundub, et peale buumi on üha keerulisem hoida müügitiimides meelsust üleval: alles eile käis paljudes sektorites müügitegevus …