Müügi õppetunni jätk: Ära tee teistele seda, mida sa ei taha, et sulle tehtaks

Sain oma kliendilt peale eelmist postitust meili, mis oli nii hea, et panen selle üles. Siin see on:

Tere,

Täiesti mõnus lugemine ja olen sellise teooriaga nõus. Mul endal viimati oli ka omapärane kogemus, mõtlesin, et jagan ka.

Nimelt tegin oma igapäevaseid müügikõnesid. Helistasin ühte suurde, Eestis väga tuntud firmasse. Suunati mind siis turvajuhi jutule, kes tegeleb seal tuleohutusega. Hakkasin siis küsima, et kuidas on lood ja kas olete huvitatud tuleohutuse koolitusest jne. “Mis krdi tuleohutuskoolitus???” “Meil pole vaja selliseid jama!!!” – ja pani toru ära. (tegelikult on suurtel ettevõtetel kõigil kohustuslik viia läbi tuleohutuskoolitus)

Aga noh tol päeval olin ise ka natuke tujust ära ja otsustasin, et seekord asja nii ei jäta. Ma olen ka inimene, miks peaks mind sedasi verbaalselt ründama…
Saatsin siis kirja firmasse, et tegin teile ühe müügikõne kuid sain sõimu osaliseks, aga kuna olen samas potentsiaalne teie klient, siis soovitaks paar nippi kuidas viisakalt müügikõnes ära öelda. Sest  muidu kaotate väga palju potentsiaalseid kliente (müügimees = tava elus potentsiaalne klient) kui teil müügiinimesi sedasi sõimatakse. Firma pakub teenust, mida iga inimene vajab, olgu selleks müügimees või kes iganes.

Mõne aja pärast tuli vabandava tooniga kiri väga kõrgelt inimeselt ja sooviti inimese kontakte, kes sedasi telefonis suhtleb. Pole küll pahatahtlik inimene, kuid siiski andsin selle inimese kontaktid edasi, ehk saab paar head näpunäidet. Samuti öeldi, et nende ettevõttes on selline suhtlusstiil lubamatu. Mul läks tol päeval tuju kohe paremaks:)

Loo moraal, ära taha / ütle seda, mida sa ei taha, et sulle tehakse / öeldakse – tuleb ringiga tagasi!

Arutelu

  1. Martin
  2. Janar
  3. Siim
  4. agu
  5. Oi jah
  6. me
  7. Huvitav
  8. agu
  9. Mart
  10. agu

Jäta vastus