Category: Telefonimüük

Müü kogu tiimiga

Mitmekesi müüa on tulemuslikum kui üksi! Kuna sa ei saa võtta oma teami kliendikülastusele kaasa, siis käitu järgmiselt: selle asemel, et külvata oma klient üle tootetutvustuse broshüüridega, tutvusta talle broshüüri, …

Jõuline Müügiargument

Mis on Jõuline Müügiargument? See on argument, mis muudab su toote kliendile arusaadavaks, ihaldusväärseks, usaldusväärseks ja ostetavaks. See on tüüpilisest erinev argument, mis näitab asju kliendi vaatevinklist, mitte müüja omast. …

Tahan tappa sind videokahuriga!

Oled sa ise istunud kusagil esitlusel, kus esineja laseb sulle kümneid powerpointi slaide? Mõne aja pärast avastad end hoopis tukkumast… Jube igav. Esitleja tulistab “videokahurist” üha uusi ja uusi slaide …

Lastelt on palju õppida

Kui mu 4- aastasele pojale Lukasele teha mingi ettepanek, mis talle ei meeldi, siis ei ütle ta „Ei”, vaid ütleb „Hiljem”. Näiteks: „Lukas, ma arvan, et sa peaksid oma toa …

Ekspordimüük ei lähe?

Eesti firmad näevad tänasest olukorrast välja pääsemiseks müügi suurendamist välisturgudele, ometigi ei õnnestu tõotatud maale pääsemine paljudel. Miks? Enamasti süüdistatakse selles lääne kliente, kes on liiga umbusaldavad ja ettevaatlikud, rahvuslikke …

Külmad kõned on jama!

Millega tegeleb arutu hulk meie ebaedukaid kolleege päevast päeva? Loomulikult uue klientuuri otsimise ja nendele helistamisega. Mis on müügiinimese põhilised töövahendid selle klientuuri leidmiseks? Internet: paber- või netipõhine telefonikataloog. Ta …