Category: Müügiblogi

Lastelt on palju õppida

Kui mu 4- aastasele pojale Lukasele teha mingi ettepanek, mis talle ei meeldi, siis ei ütle ta „Ei”, vaid ütleb „Hiljem”. Näiteks: „Lukas, ma arvan, et sa peaksid oma toa …

Ekspordimüük ei lähe?

Eesti firmad näevad tänasest olukorrast välja pääsemiseks müügi suurendamist välisturgudele, ometigi ei õnnestu tõotatud maale pääsemine paljudel. Miks? Enamasti süüdistatakse selles lääne kliente, kes on liiga umbusaldavad ja ettevaatlikud, rahvuslikke …

Võta sõna ja kliendid hakkavad tulema

Uute klientide leidmine on tänases majandusolukorras kriitilise tähtsusega- pole kliente, pole ka raha. Selleks, et olla edukas, tuleb kasutada kõiki kanaleid, mitte oodata, et kliendid ise helistaksid ja manguks, et …

Külmad kõned on jama!

Millega tegeleb arutu hulk meie ebaedukaid kolleege päevast päeva? Loomulikult uue klientuuri otsimise ja nendele helistamisega. Mis on müügiinimese põhilised töövahendid selle klientuuri leidmiseks? Internet: paber- või netipõhine telefonikataloog. Ta …

Üritustelt klientide leidmine

Kui palju sa osaled konverentsidel, seminaridel ja sarnastel üritustel? Kas sa oled kogenud kui palju võimalusi enesemüümiseks sellised üritused annavad? Kui mitte, siis soovitan osaleda. Ühel konverentsil on sul ligipääs …

Luuserlikud sõnastused

Olen kogenud huvitavaid vabandusi ja selgitusi, kui mulle on ulatatud visiitkaarte. Näiteks selliseid: „Oh, see on viimane, mis mul on, vist on peale keemilist puhastust taskusse jäänud!“ „Ärge pange tähele, …

1 kroon – ja klient!

Meil on töökoht. Meil on tööks vajalikud vahendid- arvutid, telefonid jne. Need on aparaadid, mida me jätkuvalt uuendame. Miks me neid kasutame? Vastus – eks ikka selleks, et müüa ja …