Category: Müügiblogi

Kõige võimsama sõna closingutehnika

“Jah” on eesti keeles kõige võimsam sõna. Just nimelt, kõige võimsam sõna, kuna selles on tohutu energia. Ei usu? Kujuta ette kui kõik inimesed ütleksid kõikidele sinu soovidele jah? Sa …

Closing ja julgustamine müügitöös

Kliendid vajavad julgustamist, et nad teevad õige otsuse ja saavad oma raha eest parima väärtuse. Mis on aga julgustamine? See on kindlustunde taastamine. Ostuhetkel klientide kindlustunne vaarub, nad ei tea, …

“Anna allahindlust!”

Klient küsib allahindlust ja sa teed seda ning loodad, et tehing on toimunud – kuid peale seda ütleb ta, et siiski praegu ei otsusta. Ja et vaatab ka konkurentide pakkumisi. …

Päevitamine ja eristumine

Ebatraditsioonilisus ja konkurentidest eristumine on paljude jaoks ainuõige viis, et konkurentsisõjas ellu jääda. Sellest hoolimata müüvad enamus selliselt nagu nad on harjunud tegema, taipamata, et kõik müüvad nii ja kedagi …