Category: Müügiblogi

Päevitamine ja eristumine

Ebatraditsioonilisus ja konkurentidest eristumine on paljude jaoks ainuõige viis, et konkurentsisõjas ellu jääda. Sellest hoolimata müüvad enamus selliselt nagu nad on harjunud tegema, taipamata, et kõik müüvad nii ja kedagi …

Mis teha siis kui su hinna osas blufitakse?

Hinna üle vaidlemine on ärimaailmas igapäevane draama – kliendid peavad su hindu liiga kalliks ja konkurendid teevad odavamaid pakkumisi, et su kliente endale võita. Sageli ei ole aga paljud hinnavastuväited …

Kuidas mu jopet taheti põlema panna

Miks kliendid ei taha müügiinimestega tegemist teha? Sellepärast, et enamus müüjaid kõlavad ühesuguselt ja ei suuda klientides mitte mingeid emotsioone tekitada peale tõrjuva. Kuidas aga eristuda ja olla ebatraditsioonilisem?

Miks kliendid edasi lükkavad?

Puutud sa kokku edaslükkajatest klientidega?  Tõenäoliselt. Sa saadad pakkumise, võtad korduvalt ühendust, teed soodustusi, viid teda lõunale, moosid ja selgitad, kuid vastuseks tuleb ikka “räägime sellest paari kuu pärast uuesti”. …

Rasked kliendid – miks nad on sellised?

Sa saad hulgaliselt vastuväiteid ja kliendid käituvad üleolevalt? Kas sa saaksid midagi selle jaoks teha? Käsitlen selles loos peamisi müügitakistusi ja annan sulle nõu, mida teha.