Category: Müüginipid

Päevitamine ja eristumine

Ebatraditsioonilisus ja konkurentidest eristumine on paljude jaoks ainuõige viis, et konkurentsisõjas ellu jääda. Sellest hoolimata müüvad enamus selliselt nagu nad on harjunud tegema, taipamata, et kõik müüvad nii ja kedagi …

Mis teha siis kui su hinna osas blufitakse?

Hinna üle vaidlemine on ärimaailmas igapäevane draama – kliendid peavad su hindu liiga kalliks ja konkurendid teevad odavamaid pakkumisi, et su kliente endale võita. Sageli ei ole aga paljud hinnavastuväited …

Miks kliendid edasi lükkavad?

Puutud sa kokku edaslükkajatest klientidega?  Tõenäoliselt. Sa saadad pakkumise, võtad korduvalt ühendust, teed soodustusi, viid teda lõunale, moosid ja selgitad, kuid vastuseks tuleb ikka “räägime sellest paari kuu pärast uuesti”. …

Minu Äripäeva käsiraamatu katkendid, 2001

Aastatel 2001 – 2003 oli minu kanda Äripäeva Müügikäsiraamatu kirjutamine. Kuna sellest on möödas kümmekond aastat, siis on paljud tõekspidamised vahepeal muutunud ja osasid asju päris naljakas lugeda. Ometigi ei …