1 kroon – ja klient!

Meil on töökoht. Meil on tööks vajalikud vahendid- arvutid, telefonid jne. Need on aparaadid, mida me jätkuvalt uuendame. Miks me neid kasutame? Vastus – eks ikka selleks, et müüa ja suurendada oma käivet ja kasumit.

Oleme samas vahele jätnud ühe kõige olulisema, lihtsa, kuid toimiva vahendi, kuidas end müüa. See ei maksa midagi, umbes 1 kroon. Mis see on? Visiitkaart.

Mitu visitkat sa kuus välja jagad? Guinnessi rekorditeraamatu järgi maailma parima müügimehe tiitlit kandev Joe Girard jagas omal ajal laiali igakuiselt tuhandete kaupa visiitkaarte. Sa ei pea minema lauslolliks ja hakkama sama tegema, kuna mastaabid on ilmselt ka erinevad, kuid kui su visitkadepakk vedeleb sahtlis ja on hallitama läinud, siis oled lasknud käest ära ilmselt olulised võimalused end potentsiaalsetele klientidele meeldejäävaks teha.

Mitu visitkat sa ise iga kuu laiali jagad? Ah? Mõtle sellele. Kui sagedasti tuleb ette näiteks olukorda, kus sa saad kellegiga tuttavaks, ta küsib, et millega sa tegeled, sa vastad, et selle ja sellega… ja sinnapaika asi jääbki, kuigi tegu oleks võib- olla olnud su potentsiaalse kliendiga. Ei küsi sa tema kontakte ega anna sa ka enda omi. Ja ongi asi käest lastud.

Kõige paremad müügikontaktid tulevad väljaspool tööaega, vaba aja perioodil. kas sa oled selleks valmis, et ulatada oma visiitkaart ja öelda, millega sa tegeled ja mis on sinus ja su firmas erilist?

Nüüd mine võta oma visiitkaardid lauasahtlist välja ja asu neid jagama! Need võivad sulle uusi kliente tuua!

Jäta vastus